Sunday, November 20, 2011

PERHIMPUNAN BEBASKAN ANAK ANAK KAMI DARI ANCAMAN AGENDA LGBT

Perhimpunan aman BEBASKAN ANAK ANAK KAMI DARI LGBT anjuran JMM pada 23hb (RABU) Nov 2011 jam 4:30ptg dihadapan Sekolah Kebangsaan Ampang. Kg Melayu Ampang, 68000 Ampang, Selangor.

Perhimpunan anjuran JMM ini juga akan turut disertai oleh beberapa PIBG, NGO-NGO, Persatuan. Kelab, Pengerusi Penduduk, Ketua-Ketua Masyarakat, Pemimpin lain yg akan bersama-sama menyuarakan bantahan mengenai usaha dan agenda pihak tertentu yng mahu mempromosikan seks songsang di negara ini.



JMM tidak akan berkompromi dengan mana-mana pihak yang sengaja menjalankan aktiviti bertentangan dengan nilai spiritual, moral, akhlak yang tidak selari dengan peradapan dan ketamadunan masyarakat khususnya masyarakat Asia yang senantiasa berpaksikan kepada pegangan spiritual yg tinggi.

BEBASKAN ANAK-ANAK KAMI DARI LBGT merupakan suara kebimbangan banyak ibubapa di dalam negara ini yang melihat LBGT menjadi ancaman di dalam proses pembesaran yang tidak sihat kepada bangsa di negara ini.

KAMI AKAN MENENTANG HABIS HABISAN SEBARANG USAHA MENGIKTIRAF LBGT untuk bebas mengadakan sebarang aktiviti seks songsang yang menyimpang dafi nilai spiritual.

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. "Pada hari Sabtu ini, perhimpunan akan diadakan di Putrajaya. Perhimpunan kita akan diadakan di depan sekolah sebagai simbolik kesedaran kepada generasi muda negara ini," katanya. - WHICH SCHOOL N WHAT TIME?

    ReplyDelete
  2. tgu la sabtu kat pasar pagi putrajaya..tangkap ambiga

    ReplyDelete