Friday, November 12, 2010

Teruskan Niat Mu - Surat dr pembaca

Assalammualaikum saudara Azwanddin Hamzah, saya bernama Abdul Halim bin Mohamed, seorang bekas anggota polis yang kali terakhir bertugas di Ibupejabat Polis Bukit Aman, saya ingin mengucapkan tahniah dengan keberanian saudara dan rakan-rakan saudara yang telah mengadakan demonstrasi dihadapan pejabat Malaysian Insider pada petang tadi, tahniah.... tahniah... tahniah...., teruskan niat saudara untuk membela bangsa melayu yang saban hari ditindas oleh manusia yang boleh kita panggil bangkai bernyawa di Malaysia ini, terus terang saya katakan sebagai orang melayu, saya kini sudah sampai keperingkat yang tidak tertanggung kemarahan saya terhadap bangkai-bangkai yang mengaku mereka ini melayu tetapi oleh kerana gilakan kuasa dan harta sampai sanggup memecahbelahkan perpaduan orang melayu di negara kita yang tercinta ini.

Mungkin darah BABI telah mengalir kedalam diri mereka ini sebab itu mereka tidak takut dosa. Teruskan niat saudara dan rakan-rakan saudara, saya akan menyokong 100% demi untuk membela bangsa melayu yang semakin lama semakin lemah.

Sebagai anak melayu yang sayangkan bangsanya saya akan berdiri dibelakang mereka yang memperjuangkan bangsa saya yang semakin lemah ini dengan syarat mereka tidak terlibat dengan perbuatan rasuah ini kerana walaupun saya telah berkhidmat selama 28 tahun didalam pasukan polis dan sangat-sangat terdedah dengan gejalan rasuah tetapi saya seorang yang sangat-sangat bencikan rasuah.

Teruskan niat murni saudara dan rakan-rakan saudara, Allah S.W.T. dan anak-anak melayu akan mendampingi saudara walau apapun yang terjadi, PERCAYALAH dan terdetik dihati saya untuk meminta saudara menyiasat apa kaitan dan siapa sebenarnya sicelaka KHAIRY JAMALUDDIN ketua pemuda UMNO dengan sibangkai kalimullah ini dan siasatlah apa kaitannya bekas Perdana Menteri kita Pak Lah juga dengan kalimullah sibangkai ini, saya tak tahu mungkin saudara mempunyai maklumat berkaitan dengan perkara ini.

Akhir kata saya sekeluarga mengucapkan syabas dan tahniah kepada saudara dan rakan-rakan di Jaringan Melayu Malaysia kerana berani mengutarakan isu-isu seperti ini dan untuk makluman saudara sebenarnya sudah sekian lama saya menggunakan slogan ini :-

ISLAM AGAMAKU,
MELAYU BANGSAKU,
KALAU TAK NAK MAMPUS,
JANGAN DICUIT KEDUA-DUANYA.

Sekian terima kasih dari saya,

ABDUL HALIM BIN MOHAMED
(Anak Melayu Johor)

No comments:

Post a Comment